Choď na obsah Choď na menu

Nenarodene deti a BOZIE MILOSRDENSTVO

 

Slova Pana Jezisa zo sukromneho zjavenia sv.Katarine Sienskej

 

Zjevil jsem vám také křest krve,

a to dvěma způsoby:

 

 

jeden platí pro ty, kdo jsou pokřtěni svou krví,

kterou pro mě prolili, protože jejich krev má moc krve mé, jestliže tito lidé nemohou přijmout křest vodou.

 

 

Druhý způsob platí pro ty, kdo jsou pokřtěni ohněm,

protože láskou touží po křtu, a nemohou ho obdržet:

ale ani křest ohněm není bez krve, protože krev je prosycena a uhnětena ohněm božské lásky, neboť z lásky byla prolita (sv. Kateřina S., Dialog 75)

 

 

 

Zapaľujeme sviečky za nenarodené deti? Tak ako ich zapaľujem za všetkých, ktorí odišli do večnosti?

Nezamýšľame sa nad tým, žo znamená táto zapáalená sviečka.

 

Este v stredoveku katolicka cirkev hlasala, ze az od 3. alebo 4.mesiaca / chlapec a dievca rozne/ vstupuje do telesnej schranky buduceho dietata dusa a zacina zivot cloveka. 

Ukoncenie vyvinu tela v lone matky do tohto casu nebolo povazovane za hriech. A nebolo potrebne riesit, ci potrateny plod v tomto pociatocnom a pripravnom obdobi pre zivot na zemi,

pojde do pekla alebo do neba  alebo ci je potrebne sa za usmrtene plody modlit a sluzit svate omse alebo zapaľovat sviečky na spomienku.

A vyroky papezov svedcili, ze kazda dusa bez krstu ide do pekla.

-----------------------------

 Ako sa vyvijala viera katolickej cirkvi a nazory na pocatie v dejinach, nam veriacim uz dnes nevysvetluju.  Katolicka cirkev hlasa alebo zavazuje povinnou vierou ucenie, ze

 

zivot cloveka zacina jeho pocatim. 

 

NIE JE TO ale DOGMA.

 

 

Počatim človeka dnes rozumieme  

okamih spojenia telesneho materialu, buniek z tela zeny a buniek z tela muza 

s okamihom, kedy Boh odovzdava novu dusu cloveka tomuto materialnemu zakladu. 

Bez spolupráce Boha pri takom spojení, by dve bunky, ktoré sú síce živé a teda obsahujú v sebe život od Boha, predsa len nemúžu vytvoriť aj NOVÚ DUŠU, sú len materiálom pre telesnú schránku človeka, poskytujú DNA informácie novej telesnej schránke ale dušu vlieva do tela Boha. Duša je vždy stvorená na OBRAZ BOHA.

 

Vyuzivaju sa dokazy vedecke, videozaznamy o pohybe plodu.

Veda ale nedokazuje, ze dusa cloveka je pritomna od okamihu spojenia sa bunky muza a bunky zeny.

Alebo je tenot pohyb buniek už dokazom, že je s nimi spojená duša stvorená Bohom?

Je to otazka VIERY.

Princip zivota je od Boha. 

Samotne dve bunky, ktore maju byt zakladom pre vyvoj nielen tela, ale aj duse, ktorú však človek stvoriť nemôže,  pri spojeni aj v laboratoriu, by bez toho, ze by Boh "nespolupracoval" a nespojil by novu dusu s telesnym zakladom, neboli pocatim noveho cloveka.  Múžeme to takto potvrdiť? Boh si nepraje umelé oplodnenie- takto to vyhlasuje cirkev, ale dáva súhlas, keď tvorí novú dušu? 

Je to ešte neodhalené tajomstvo.

 

Verejne priznanie lekara o tom, ako v laboratoriu vyuzili sucasne vedecke moznosti a vysledkom je zivot vlastnej sestry anglickych princov W. a H., zijucej  dnes v Amerike,dcéry terajšieho kráľa a princezny Diany,  maju svedcit o tejto skutocnosti. Toto sa považuje  možno za bulvárnu správu.

 

Katolicka cirkev vyjadrila rozhodne

 

NIE proti UMELEMU OPLODNENIU.

 

Veríme,že z Božej vôle sa každý nový život sa má narodiť počatím z muža a ženy

v ich Bohom požehnanom zväzku a nie v laboratórnych skúmavkach  a  deti majú podľa Božej vôle vyrastať a byť vychovávané  v prostredí

 ľudskej rodiny.

 

 

Katolická cirkev však musí prijať reálne skutočnosti vo svete.

 Deti sú až veľmi často počaté v situáciach hriechu tela muža a ženy ako nechcené.

Ako také, ktorých k ich počatiu nepriviedla vôľa muža a ženy, ale Boh áno. 

 

Pochody za život sú o boji za právo na život na zemi pre každé počaté dieťa.

Nechcú deklarovať učenie o večnom živote a nevyzývajú uveriť a  hovoriť o tom, že počaté deti,

všetky na celom svete, žijú v nebi s Bohom.

Neprijali výzvy vyhlasovat, že katolická cirkev prijíma všetky tieto v lone matky odmietnuté počaté plody, ktorých život bol ukončený kráto po počatí, lebo boli nechcené, neprijaté.

Pochody za život na Slovensku nedeklarujú pravdu,  že  KATOLICKá CIRKEV prijíma  všetky plody zavraždené v lone matky za svoje deti a že sa stáva ich MATKOU.

 

Pochody za život sú skúr prostriedkom na deklarovanie myslenia mnohých, na deklarovanie ich vôle bojovať za to, aby sa život na zemi počatým plodom neupieral. Je to skôr akcia politická  a žiada sa ZMENA ZÁKONOV v ŠTÁTE.

Nerieši sa skutočnosť, prečo alebo v akých situáciach tieto počaté plody začali svoji život.

Pochody za život neprehlasujú výzvy, aby sa ukončili akékoľvek intímne spojenia muža a ženy, ktoré nemajú  za úlohu počat dieťa. lebo sú skutkami, ktoré zneužívajú pôvodný plán Boha.

 

Kňazi a biskupi by asi chceli meniť svedomia, ale oni musia vzývať predovšetkým Ducha sv§tého, aby 

priniesol SVETLO A PRAVDU do sŕdc NEVEDOMÝCH a nie nejakými svojími metódami prenasleodvať duše,

 ktoré chce Pán priviesť k sebe.

 

 

 

Aktivisti POCHODOV ZA ZIVOT  na Slovensku o dusi cloveka, ktora je vecna, nehovoria.  

Ohlasuju, ze zivot zacina pocatim a vyzaduju,

aby bol zivot OD POCATIA CHRANENY.

Ale nehovoria o vecnom zivote.

Nehovoria o hriechu PROTI BOHU, od ktoreho zivot pochadza.

Nehovoria o zivote usmrtenych plodov deti VO VECNOSTI.

 

Ziadaju

 

ochranu zivota cloveka od jeho pocatia!

 

Pre neveriacich v Boha, neveriacich vo vecny zivot, nemusi znamenat znicenie pocateho zivota nejaku velku pohromu. Divaju sa na zivot cloveka inym pohladom. Vidia v pocatom plode bunky, ktore maju schopnost sa vyvijat, ale po ich zniceni sa nic nedeje. Nikomu to vraj neuskodi. Ani rozne biologicke zbrane na znicenie ludi,  smrt seniorov alebo rychlu smrt tzv.premnozeneho obyvatelstva, nevidia niektori vedci ani ich podporovatelia, ako velke zlo  a tazky hriech PROTI BOHU. Neuvedomuju si alebo odmietaju si uvedomit pre svoju zaslepenost ci neveru, ze take ciny prinasaju velmi tazke NÁSLEDKY pre ludstvo na zemi.

Aj preto, da sa predpokladat, ZDORAZNUJU katolicki aktivisti Pro Life  vseobecne ci absolutne PRAVO NA ZIVOT  kazdeho cloveka od jeho pocatia az po prirodzenu smrt.

V rozhovore s mladými aktivistami Pro Choice, ktorí sa stretli s aktivistami Pro Life, som si uvedomila, že im ide iba o právo na slobodu pre svoj sexuálny život, nech je akýkoľvek a dôsledky v prípade počatia nechceného dieťaťa, odmietajú riešiť, lebo pre nich existuje iba jedna voľa - slobodne sa rozhodnúť a  odmietnuť počatý život. Lebo si počatie dieťaťa nepriali.

Nie sú to však len mladí ľudia s takým presvedčením, ale pre interupciu sa v skrytosti rozhodujú aj manželia a aj katolické veriaci.

Pochody za život na uliciach so sloganmi, že nový život vzniká zo ženy a muža a z vôle Boha, ktorý dáva dušu, 

a so sloganmi zákazu konať tak, aby nový život, ktorý je nechcený a nebude prijatý,  vôbec vznikol, nemôžu vo svete, v ktorom žijeme,  existovať. 

--------------------------------------

 

SU NENARODENE DETI V OCISTCI?

Katolicka cirkev neurcuje zavazne verit, ze nenarodene deti - deti, ktorym bol nasilim vzaty zivot v lone matky, SU V NEBI.

 

Katolicka cirkev hovori o NADEJI v ich zachranu a veri v milosrdenstvo Bozie, ktore zachranuje pocate plody deti pre NEBO hned po ich smrti. 

 

Ale ZIVOTY tychto usmrtenych si NEPRIPOMINA a NEDAKUJE  za ich zachranu, nespomina si na tieto pocate zivoty v den Sviatku Bozieho milosrdenstva!!!

 

Lebo o tom niet zmienky v Denniku sv.Faustiny?

Na Slovensku sa dlhe roky  na NENARODENYCH spominalo v den spomienky na  duse V OCISTCI, 2.novembra a  v poslednej dobe  3.novembra.

Zauzivalo  sa zapalit sviecku  za nenarodene deti a umiestnit ju k oknam, aby ich plamen  po zotmeni ziaril do ulic ako symbol ci prejav blizeneckej lasky voci tymto usmrtenym a ako prejav viery, ze ziju vo vecnosti.

Sviecky sa ale  za duse v nebi nezvyknu zapalovat. Sviecku napr. za svatu Terezku alebo svateho Augustina v den ich spomienky, nezapalujeme.

 

Zvyk zapalovat sviecky ma iny povod, ale ked sa zo zapálenej sviecky stal symbol spomienky na cloveka, ktory z pozemskeho zivota odisiel,

tak ich zapalujeme, ae len ako spomienku.

Kde sa nachadzaju duse, to neriesime.

 

Sviecka za nenarodenych v den spomienky na duse v ocistci svedčí o viere cirkevnych autorit na Slovensku. Je to  VIERA, ze ich duse MOZNO nie su v nebi, ale v V OCISTCI alebo na mieste, ktore sa nazyva limbo? Ale aspoň svedčí, ze nie su v pekle, ako sa tomu verilo v stredoveku.

--------------------------------------------------------------------------

VIEME,

KDE SU NENARODENE DETI? 

Na stranke  www.gloria.tv prispievatel ..... pise:

 "Napokon treba dodať, že sa treba vyhýbať protichodným extremom: tvrdeniu, že žiadne nepokrstené dieťa sa do Neba nedostane a že všetky nepokrstené deti sa do Neba dostanu. 

 

Pravda je uprostred, kde je Nádej pre spasenie, ale nie ISTOTA.
To znamená, že niektoré sa dostanu a niektoré sa nedostanu. "

Autor týchto ľudských myšlienok nevysvetľuje, kde vzal túto"pravdu"

Sú  veriaci, ktorí sú presvedčení, že počatá duša človeká má tie isté hriechy ako matka? A ak otec a matka počatého dieťaťa sú ateisti, tak idú do pekla a ak asú veriaci, tak zabitý plod ide do neba?

To ale nemá nič spoločné so spravodlivosťou Boha.

 

ZAVAZNE UCENIE CIRKVI neexistuje, tak preco si nieco nevymysliet. Zrejme je ten, ktory to napisal presvedceny, ze duse aj dvojmesacnych plodov mozu spachat hriech- i ked ucenie cirkvi o hriechu je, ze to je VEDOME porusenie prikazu Bozieho a ci ma dvojmesacny plod take uvedomenie si alebo znasa len vo svojej dusi  mozno hriech svojej matky, by som poprela.

Iny prispievatel  pise:

 "Ono to je presne o tom, že Boh si neželá, aby bol niekto zatratený, a nemáme o tomto presné učenie,  takže sa môžeme len domnievať a mať nádej. Krst je pre spásu potrebný, to je tiež pravda. Boh je však spravodlivý sudca, ale tiež milosrdný, a toto milosrdenstvo sa v našich časoch obzvlášť zdôrazňuje. My nepoznáme plný rozsah tohto milosrdenstva, ale nepochybne je ohromné. Žiaľ, dá sa len hovoriť o nádeji, nie o tom, že sú určite v nebi, lebo to je jednoducho tajomstvo, ktoré sa tu nemáme ako dozvedieť. /????/ Hlavne by som si dával pozor na jazyk, koho odsúdim do pekla. Osobne by som nemal túto odvahu o niekom povedať, že skončí v pekle, pretože to je ako keby som si sadol namiesto Boha na súdnu stolicu, čo strašne smrdí pýchou, a Písmo nám hovorí, že nemáme súdiť, toto nie je na nás, ale to nie je pre teba, ale dobrá rada pre niekoho tu."

 

Je pravdou, ze nepozname plny rozsah milosrdenstva a mozeme predpokladat alebo tvrdit, ze Bozie milosrdenstvo nema hranic. V Denniku sv.Faustiny pise , ze

Bozie milosrdenstvo nepochopi ziaden anjel ani ziaden svatec.

---------------------------------------------------------------------

 

SU NENARODENE DETI SU V  NEBI?

 

Na tej istej webovej stranke sa objavuje vsak aj tvrdenie, ze nenarodene deti sa nemozu sa bez svateho krstu dostat do neba /ani do ocistca/ a preto SU PEKLE, i ked vraj netrpia velke muky.

A tiez vyjadrenie proti aktivitam greckokatolickeho exorcistu Matusa Marcina:

Matúš Marcin je pelágianista, ktorý verí, že potratené deti môžu ísť do neba bez sviatostného krstu. Vraví to opakovane; slúži Omše (Liturgie) za ne; i vyzýva ostatných, k tomu, aby sa za ne modlili, či aby dávali za ne slúžiť Omše (sám pácha svätokrádež a vyzýva ostatných na svätokrádež). Potratené deti nemôžu vôjsť bezo krstu do Nebeského Kráľovstva. Pripomeniem katolícke učenie:

Pápež Pavol III., Tridentský koncil, 7. zasadnutie, kán. 5 o sviatosti krstu, ex cathedra: „Ak niekto hovorí, že krst [sviatosť] je voliteľný, to jest nie nevyhnutný k spáse (porov. Jn 3:5): nech je prekliaty.

-----------------------------------------------------------------

Nuz, ked  greckokatolicky knaz veri, ze potratene deti mozu ist do neba, tak preco za ne sluzi svate omse? Sluzia sa sv.omse aj za tych, ktori su v nebi? Ziada modlitby za nenarodene deti.  Ma na to urcite osobne vysvetlenie. A ked boli abortovane deti okradnute o cas zivota na zemi, potrebny pre ich vyvin, nemozeme tvrdit, ze svate omse za nenarodene deti alebo modlitby su zbytocne a nepotrebne.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

NENARODENI - Pre knazov (estranky.cz)

NENARODENI - Jezisova laska (estranky.cz)

Hlavnou prosbou ci poziadavkou z neba v sukromnom zjaveni Anglicanky Patricie  bolo:

VYDAT PAPEZSKE PREHLASENIE, ze vsetky zabite plody v lone matky nasilim

 SU NEVINNI MUCENICI.

Pan Jezis ziada, aby katolicka cirkev prijala vsetky abortovane deti - nevinnych mucenikov- za svoje deti / nezalezi, ci ide o zivoty katolikov, moslimov, ateistov/ ako ich MATKA.

A prislubuje velke MILOSTI PRE CELY SVET.

Pan Jezis hovori, ze su MUCENIKMI PRAVDY a hovori tieto slova papezovi / Janovi Pavlovi II./:

 

Syn moj, vzyvaj Ducha svateho pre tychto zavrazdenych mucenikov a daj im zivot a telo v Cirkvi. /1.1.1993/.

 

Katolicka cirkev vsak taketo vyzvy IGNORUJE!

Alebo posolstvami opovrhuje?

 

Nachadza aj v dnesnej dobe s hrozbou svetovej vojny ine riesenia ako  prislubenu pomoc z neba zo sukromneho zjavenia.

V tychto posolstvach sukromneho charakteru, ktore je povolene sirit podla platnych predpisov najvyssej cirkevnej autority, sa tiez ziada:

 

SLUZIT SVATE OMSE NA ZADOSTCINENIE- na zmierenie, na odpustenie a za pokoj!

 

Panna Maria vola, aby  na tieto svate omse prinasali veriaci sviece a zapalili ich a

aby sa prinasali cervene a biele kvety na znak mucenictva a nevinnosti nenarodenych detii.

 

Zda sa, ze aj tato poziadavka zo sukromnych zdrojov zjaveni nenachadza ODPOVED vseobecnu. I ked sa uz na niektorych miestach praktizuje.

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

SU NENARODENE DETI V PEKLE?

Ten isty prispievatel na stranke www.gloria.tv potom pre obhajobu svojho presvedcenia, ze NENARODENE DETI SU V PEKLE cituje:

Pápež Eugen IV., Florentský koncil, 11. zasadnutie, 4. február 1442, ex cathedra: „Pokiaľ ide o deti, vskutku kvôli nebezpečenstvu smrti, ktoré môže častokrát nastať, keď sa im nemôže dostať žiadnej pomoci iným liekom lež skrze sviatosť krstu, prostredníctvom ktorej sú vytrhnuté z nadvlády diabla [dedičného hriechu] a adoptované ako Božie deti, odporúča, aby sa svätý krst neodkladal štyridsať alebo osemdesiat dní alebo akýkoľvek čas podľa dodržiavania zvyklostí určitých ľudí...“

Autor clanku, ktory zverejnuje tieto citaty ma toto presvedcenie:

Pápež Eugen IV. tu z Petrovho stolca definoval, že neexistuje žiaden iný liek na vytrhnutie malých detí z nadvlády diabla (t. j. dedičného hriechu) ako sviatosť krstu. Toto znamená, že ktokoľvek, kto tvrdošijne učí, že malé deti môžu byť spasené bez prijatia sviatosti krstu, je heretik, pretože učí, že existuje iný liek na dedičný hriech v deťoch ako sviatosť krstu."

 

Deti, ktoré zomrú len v stave dedičného hriechu, poputujú okamžite do pekla, na miesto, kde nie je oheň. Toto je učenie Cirkvi:

Pápež Pius VI., Auctorem fidei, 28. august 1794: „26. Doktrína ako tá pelagiánovská bájka, ktorá odmieta to miesto spodných oblastí (čo veriaci všeobecne označujú menom limbo detí), v ktorom duše tých, čo odchádzajú iba vo vine dedičného hriechu sú trestaní trestom zatratených, nezahrňujúc trest ohňom, akoby týmto samotným faktom, tí, čo odstraňujú trest ohňom, uviedli to stredné miesto a stav slobodný od viny a trestu medzi kráľovstvom Boha a večným zatratením, tak ako o tom Pelagiáni navnivoč hovoria.“ – Zavrhnuté ako falošné, unáhlené a ubližujúce katolíckym školám. (Denz. 1526

 

Pápež Pius VI. v Auctorem Fidei zavrhuje učenie heretikov pelagiánov, že potratené deti idú do nejakého stredného miesta, kde by mohli prežívať štastie, alebo blaženosť a kde by boli oslobodené od odlúčenia od Boha. No súčastní heretici sú ešte horší: vravia, že potratené deti sú martýrmi a že idú priamo do neba. Skutočne diabolská heréza. 

Tridentský Koncil, 5. zasadnutie, kan. 3. a 4., O dedičnom hriechu:

„3. Kto tvrdí, že tento Adamov hriech, ktorý je svojím pôvodom jeden a prenášaný rodom, a nie napodobňovaním, ktorý je prítomný vo všetkých a je vlastný každému, môže byť odstránený skôr silami ľudskej prirodzenosti alebo iným prostriedkom, než zásluhou jedného sprostredkovateľa, nášho Pána Ježiša Krista, ktorý nás vo svojej krvi zmieril s Bohom, „stal sa pre nás … spravodlivosťou, posvätením a vykúpením“ (1 Kor 1, 30);… nech je exkomunikovaný, lebo „niet pod nebom iného mena, daného ľuďom, v ktorom by sme mali byť spasení“ (Sk 4,12). A preto zaznelo toto slovo: „Hľa, Boží Baránok, ktorý sníma hriech sveta“ (Jn 1,29), …

 

Zjv 21,27 "[O nebi:] Ale nič poškvrnené, nik, kto sa dopúšťa ohavnosti a lži, doň nevojde, iba tí, čo sú zapísaní v Baránkovej knihe života." [- to jest skrze krst]

Tí, čo učia, že nenarodené deti môžu byť zachránené bez sviatosti krstu, popierajú katolícke učenie o dedičnom hriechu. Niet spása bezo krstu.

Pápež Pavol III., Tridentský koncil, 7. zasadnutie, kán. 5 o sviatosti krstu, ex cathedra: „Ak niekto hovorí, že krst [sviatosť] je voliteľný, to jest nie nevyhnutný k spáse (porov. Jn 3:5): nech je prekliaty.

Pápež Eugen IV., Florentský koncil, „Laetentur Caeli“, 6. zasadnutie, 6. júl 1439, ex cathedra: „Definujeme aj to, že... duše tých, čo tento život opúšťajú v skutočnom smrteľnom hriechu alebo iba v dedičnom hriechu, idú rovno do pekla, avšak aby boli potrestaní nerovnakými trestami.“

Pápež Gregory X., Druhý lyonský koncil r. 1274, ex cathedra: „Duše tých, ktorí zomrú vo smrteľnom hriechu alebo len v dedičnom hriechu... okamžite padnú do pekla, ale budú potrestaní inými trestami“

----------------------------------------------------------------

 

 tzv.KRST TUZBY a KRST KRVOU.


Takzvaný krst túžby a krst krvi, sú vraj učenia niektorých mužov z Cirkvi, niektorých teológov, či ostatných.   Učenia ľudí, ktoré neboli definované Katolíckou Cirkvou. Sú to VRAJ mylné učenia, ktorého sa zastávali i niektorí svätí, ako napr. sv. Tomáš a sv. Alfonz. Na stránke vatikankatolicky.com je mnoho argumentov proti krstu túžby a krstu krvi.

 

Čo sa týka takzvaného krstu krvi. Je to ďalšie učenie ľudí - podobne ako to pred tým - ktoré tvrdí, že človek môže byť zachránený skrze akt/čin martýrstva pre Ježiša Krista; to jest tiež nepokrstení katechumeni, ktorí preliali svoju krv pre Ježiša. Toto je ale mylné učenie. Takisto tento "krst krvi" nebol nikdy definovaný.

Pápežska Bulla Benedictus Deus vraj vyvracia "krst krvi", viď nižšie. Avšak, nikdy žiaden svätý sa nezastával toho, že nenarodené deti môžu ísť do neba skrze "krst krvi" - toto je úplna novota, ktorú razia heretici typu Július7 i mnohí iní.

Krst krvi, tak ako sa tomu verilo, zahŕňal len tých, ktorí vlastnou vôľou zomreli pre Ježiša. Malé deti nemajú vek umu, aby mohli obetovať život za Krista. Malé deti ak žijú, môžu byť pokrstené, kedy sa im zázračne vlieva do duše viera, nádej a láska, a zmazáva sa dedičný hriech, čož je nevyhnutné pre spásu, ale čin obetovania sa pre Ježiša, tak to si vyžaduje vek umu.

 Cirkev vždy učila, že deti bez krstu nemôžu byť spasené. Je to veľmi, veľmi známy fakt (a veľmi ľahko dohladateľný).

--------------------------------------------------------------------------------------

 

V sukromnom zjaveni pre Anglicanku Patriciu sa vysvetluju tieto dovody zachrany nenarodenych pre nebo:

presli mucenictvom vlastnej krvi,

boli si vedomi, ze stracaju zivot.

 

Pan Jezis je spravodlivy, nenarodene deti nemozu byt vynate z jeho spasy a Jezisova Krv zachranila ich zivoty, pretoze nemali ziadnu inu moznost byt spaseni, len skrze mimoriadne milosrdenstvo Bozie v case ich smrti.

- su nevinni a su umuceni: pocatym plodom nemozeme pripisovat cudzie hriechy  alebo hnutia duse podla dusevnych dispozicii ich matiek alebo otcov. 

- Matka Bozia prijala tieto nenarodene deti za svoje deti, pretoze Jej Syn, nas Spasitel ich v case smrti svojou VLASTNOU KRVOU zachranil a odstranil z nich vinu dedicneho hriechu mimoriadnym milosrdenstvom.

 

--------------------------------------------------------

Slova Pana Jezisa zo sukromneho zjavenia sv.Katarine Sienskej

 

Zjevil jsem vám také křest krve,

a to dvěma způsoby:

 

 

jeden platí pro ty, kdo jsou pokřtěni svou krví,

kterou pro mě prolili, protože jejich krev má moc krve mé, jestliže tito lidé nemohou přijmout křest vodou.

 

 

Druhý způsob platí pro ty, kdo jsou pokřtěni ohněm,

protože láskou touží po křtu, a nemohou ho obdržet:

ale ani křest ohněm není bez krve, protože krev je prosycena a uhnětena ohněm božské lásky, neboť z lásky byla prolita (sv. Kateřina S., Dialog 75)

 

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Zaver:

 

POCATIE CLOVEKA   je sucastou prirodzeneho PORIADKU veci, ktory pri stvoreni SVETA ustanovil podla svojho planu stvorenia sam BOH

 

SPASA  skrze Jezisa Krista je po pade Adama a Evy- po prvotnom hriechu, ktory je dedicny- NUTNA , aby clovek zil vo vecnosti s BOHOM

 

MILOSRDENSTVO Bozie je dovodom spasy cloveka a nemoze obsahovat v sebe nic, co nie je zaroven SPRAVODLIVOST.

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Je spravodlive, aby boli pocate plody,  ktore  MAJU DUSU a su urcene pre zivot vo VECNOSTI s BOHOM, su stvorene na podobu a obraz Bozi,

boli zatratene pre vecnost, ak  nedostali v case svojho zivota na zemi moznost svateho KRSTU ako je udelovany katolikom - este v case pociatocneho stadia vyvoja na zemi a nedostali moznost rozhodnut sa pre vieru v Jezisa Kritsa v case, ked pouzivali slobodne rozhodovanie vo svojej dusi a slobodne poznavanie  veci okolo seba?

Malo by to zmysel, aby BOH stvoril novu dusu, o ktorej Jeho prozretelnost vie, ze o mesiac, dva alebo tri bude zavrhnuta do plamenov vecneho zatratenia bez slobodnej volby podla viery, nadeje  a lasky, troch krestanskych cnosti, ktore ako novu milost obdrzi dusa po smrti po zbaveni sa dedicneho hriechu, t.j. pri krste?

 

 

Je aj taky slovensky knaz - Marián Kuffa - , ktory otvorene kaze, ze spaseni budu vsetci, aj ateisti alebo moslim, ked UPRIMNE HLADALI.

Nepodava definiciu, co znamena uprimne hladat. Ale moze a je mu dovolene toto kazat a verit bez problemov.

Kaze o moznosti ZACHRANY DUSE PRE VECNY ZIVOT S BOHOM aj bez prijatia sviatosti KRSTU a spomina zachranu tych, ktori maju rozum, volu a pamat duse vyvinutu vo svojom veku dospelosti, schopnost BOHA SPOZNAVAT a ho PRIJAT.

V tomto prípade ale by mal sám Boh voci nenarodenym detom byť velmi nespravodlivy. Lebo uprimne hladat, ak si predstavime pod tymto vyrazom hladat Pana, moze len ten, kto dosiahol urcity stupen vyvoja rozumu a ktory ma na to moznosti.

Nejaky vazen v tazkom vazeni, ktory nikdy nepocul o Bohu a ma spolocnikov demonov, moze len tazko uprimne hladat,lebo mu to demoni nedovolia. Jehi duch je utlacany, psychika vo vazeni nicena, telo slabe. Ak Pán pre neho nepripraví zázrak, môžeme dúfať, že bude zachránený, ak k nemu nepríde žiaden posol so správou o Ježišovom zmrtvychvstaní?

Dieta v Afrike, ktore sa narodi rodicom zijucim vo velkej biede, lezi ako len kost a koza a caka na pohar vody

cele dni, len tazko moze uprimne hladat Boha.

 

Su svedectva o tom, ze aj ked nehladali vedome a celou svojou volou, Boh sa zjavil vo sne alebo v mimoriadnej situacii cloveku, ktory bol moslimom, zidom alebo ateistom. Svedectva o tychto obrateniach su zverejnovane.

Kaze o moznosti ZACHRANY DUSE PRE VECNY ZIVOT S BOHOM aj bez prijatia sviatosti KRSTU a spomina zachranu tych, ktori maju rozum, volu a pamat duse vyvinutu vo svojom veku dospelosti, schopnost BOHA SPOZNAVAT a ho PRIJAT.