Pycha a rebelia / 1Sam 15,23 /
-:::
LIST KOLOSANOM 2
PLNOSŤ ŽIVOTA V KRISTOVI
6 Ako ste teda prijali Ježiša Krista, Pána, tak v ňom žite 7 zakorenení a v ňom budovaní, upevnení vo viere, ako ste sa naučili; rozhojňujte sa vo vzdávaní vďaky.
8 Dajte pozor, aby vás niekto nepriviedol do otroctva prázdnym a klamným filozofovaním, založeným na ľudských podaniach, na živloch sveta, a nie na Kristovi.
9 Predsa v ňom telesne prebýva celá plnosť božstva.
10 Aj vy ste dosiahli plnosť v tom, ktorý je hlavou každého kniežatstva a mocnosti. 11 V ňom ste aj boli obrezaní obriezkou, vykonanou nie rukami, ale Kristovou obriezkou — vyzlečením z telesnosti, 12 keď ste s ním boli v krste pochovaní.
Spolu s ním ste boli aj vzkriesení vierou v moc Boha, ktorý ho vzkriesil z mŕtvych.
13 Aj vás, ktorí ste boli mŕtvi v previneniach a neobriezke svojho tela, oživil spolu s ním, keď nám odpustil všetky previnenia, 14 keď vymazal dlžobný úpis, ktorý svojimi nariadeniami svedčil proti nám, a úplne ho zrušil tým, že ho pribil na kríž.
15 Odzbrojil a verejne odhalil kniežatstvá a mocnosti a cez Krista nad nimi zvíťazil.
16 Nech vás teda nikto nesúdi za jedenie a pitie, ani za sviatky, novmesiace, ani za soboty. 17 To sú tiene budúcich vecí, ale skutočnosť je Kristova.
18 Nech vás nepripraví o víťaznú cenu nikto, kto sa vyžíva v poníženosti a uctievaní anjelov, kto sa nechá unášať tým, čo videl, bezdôvodne sa nadúva pod vplyvom svojho telesného zmýšľania.
19 Taký človek sa nedrží hlavy, z ktorej celé telo, vyživované a pospájané kĺbmi a šľachami, rastie Božím vzrastom.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1 Samuel 15,23
22 Samuel však povedal:
„Vari si Hospodin obľúbil viac spaľované obety a obety s hostinou ako
poslušnosť vlastnému slovu?
Poslušnosť je lepšia než obeta, poddajnosť lepšia než tuk baranov.
23 Vzdorovitosť
je ako hriech veštenia a vzbura ako kúzlo a úcta k terafím. /okultizmus/.
Poznamka: neposlusnost voci Slovu, duch rebelie, prichadza vzdy po praktizovani alebo prijimani / pasivnom prijimani alebo aktivnom prijimani /okultnych praktik: vestenie, jasnovidectvo / ktorym si pomahaju aj v politike/, spoliehanie sa na slova vykladov horoskopov, atd.
Pretože si zavrhol slovo Hospodina, i on ťa zavrhol, aby si už nebol kráľom.“
24 Nato Šaul povedal Samuelovi: „Zhrešil som, lebo som prestúpil príkaz Hospodina i tvoje slová. Bál som sa ľudu, a preto som ho poslúchol. 25 Odpusť mi teda môj hriech a vráť sa so mnou, chcem sa klaňať Hospodinovi.“ 26 Samuel však odvetil Šaulovi: „Nevrátim sa s tebou. Zavrhol si Hospodinovo slovo a Hospodin zavrhol teba, aby si nebol kráľom nad Izraelom.“
|
Tota pulchra es, Maria. |
You are all beautiful, Mary, |
Slova Pana Jezis z nemenovaného zdroja:
Pridu casy, ked sa evanjelium bude učit vedecky spravne, ale DUCHOVNE ZLE.
Co je ale veda, ktorej chyba Mudrost? SLAMOU JE!
Slamou, ktora naduva a nezivi.
Pravda, hovorim vam, pride cas, kedy knazi ako nadute slamene hlavy, pysne slamene kopy - budu sa im podobat, sa budu bit v prsia....
Budu si mysliet, ze su vsetkym, lebo oni namiesto RUKY PLNEJ ZRNA- PRAVEJ VYZIVY, ktore je DUCHOM EVANJELIA, maju tuto slamu. Jedna kopa! Cela kopa!
Ale moze postacit slama?
Nestaci to ani pre brucho tazneho zvierata. Keď ho majitel neposilni ovsom a cerstvou travou, potom ochorie to zviera zivene len slamou.
A hovorim vam, pride cas....
keď kňazi sa už nebudu starať o ducha evanjelia, ale o saty, v ktorych su obleceni, aby ukazali zastupu, kolko vedia. A ducha evanjelia stratia a pochovaju ho POD LAVINOU LUDSKYCH VEDOMOSTI LUDSKEJ VEDY... Ked ho ale nebudu mat, ako ho mozu sprostredkovat?
Co daju NAFUKNUTE SLAMENE HLAVY ludom? SLAMU?
Nasyti slama duse veriacich?
If the Church has approved an apparition, are we bound to accept it?
No. In 2010, Benedict XVI explained:
Ecclesiastical approval of a private revelation essentially means that its message contains nothing contrary to faith and morals; it is licit to make it public and the faithful are authorized to give to it their prudent adhesion. A private revelation can introduce new emphases, give rise to new forms of piety, or deepen older ones. It can have a certain prophetic character and can be a valuable aid for better understanding and living the Gospel at a certain time; consequently, it should not be treated lightly. It is a help which is proffered, but its use is not
obligatory (Verbum Domini 14).
In the 1700s, Benedict XIV observed that the Church accepts these revelations only “as probable” and added, “It follows that anyone may, without injury to the Catholic faith, give no heed to these revelations, and differ from them, provided he does so modestly, not without reason, and without contempt.”